"Продукт на годината" е най-голямата световна награда за иновации на продукти и услуги, на база гласуване на потребителите. Тя се присъжда на успешни нови продукти в категория, които са достатъчно креативни, иновативни и привличат вниманието на публиката. В категория „Безалкохолни напитки“ за втора поредна година първото място бе отредено на Green Cola. Миналата година бе за продукта Green Cola, а сега - за газираните му плодови разновидности: Green Orange, Green Lemon & Green Cherry.
И трите напитки са с естествен вкус, съдържат естествени съставки и аромати и са подсладени със стевия. Наред с отличния си вкус, имат едно от най-високите съдържания на естествен сок сред всички газирани сокове на пазара, като освен това носят в себе си изключително малко калории и са без добавена захар!
Наградата бе връчена на победителите в различни категории по време на онлайн церемония, която се проведе на 28/06/2021 г. и беше водена от певеца Орлин Павлов. Всеки от победителите бе обявен от някой от най-обичаните родни инфлуенсъри, които предоставиха на зрителите възможността да надникнат в домовете им. Green Cola бе наградена от известния модел Виктория Капитонова. В своето презентационно видео тя каза, че Green Flavors са предпочитаните й безалкохолни напитки за освежаване в горещините. Виктория е известна и с безупречната си фигура и не пропусна да подчертае, че именно тук калориите са малко, захарта е заменена от стевия, а истинският сок е в големи количества.
Green Cola и нейните разновидности се продават в над 30 страни по света, печелейки сърцата на публиката. Причината за това до голяма степен е, че именно тук е намерен баланс в комбинацията от здравословни рецепти и естествени съставки, без компромис с вкуса, насладата и интензивните чувства, които безалкохолните напитки предлагат. Обещанието на марката е непрекъснато да се стреми да предлага по-здравословни и по-естествени алтернативи, в отговор на нарастващите нужди от иновации, балансирана диета и здравословен начин на живот.
Green Flavors стават все по-разпространени в местната търговска мрежа и понастоящем могат да бъдат намерени в Billa, Kaufland, T-Market, Metro, бензиностанции EKO и в много независими традиционни магазини."Продукт на годината" е най-голямата световна награда за иновации на продукти и услуги, на база гласуване на потребителите. Тя се присъжда на успешни нови продукти в категория, които са достатъчно креативни, иновативни и привличат вниманието на публиката. В категория „Безалкохолни напитки“ за втора поредна година първото място бе отредено на Green Cola. Миналата година бе за продукта Green Cola, а сега - за газираните му плодови разновидности: Green Orange, Green Lemon & Green Cherry.
И трите напитки са с естествен вкус, съдържат естествени съставки и аромати и са подсладени със стевия. Наред с отличния си вкус, имат едно от най-високите съдържания на естествен сок сред всички газирани сокове на пазара, като освен това носят в себе си изключително малко калории и са без добавена захар!
Наградата бе връчена на победителите в различни категории по време на онлайн церемония, която се проведе на 28/06/2021 г. и беше водена от певеца Орлин Павлов. Всеки от победителите бе обявен от някой от най-обичаните родни инфлуенсъри, които предоставиха на зрителите възможността да надникнат в домовете им. Green Cola бе наградена от известния модел Виктория Капитонова. В своето презентационно видео тя каза, че Green Flavors са предпочитаните й безалкохолни напитки за освежаване в горещините. Виктория е известна и с безупречната си фигура и не пропусна да подчертае, че именно тук калориите са малко, захарта е заменена от стевия, а истинският сок е в големи количества.
Green Cola и нейните разновидности се продават в над 30 страни по света, печелейки сърцата на публиката. Причината за това до голяма степен е, че именно тук е намерен баланс в комбинацията от здравословни рецепти и естествени съставки, без компромис с вкуса, насладата и интензивните чувства, които безалкохолните напитки предлагат. Обещанието на марката е непрекъснато да се стреми да предлага по-здравословни и по-естествени алтернативи, в отговор на нарастващите нужди от иновации, балансирана диета и здравословен начин на живот.
Green Flavors стават все по-разпространени в местната търговска мрежа и понастоящем могат да бъдат намерени в Billa, Kaufland, T-Market, Metro, бензиностанции EKO и в много независими традиционни магазини."Продукт на годината" е най-голямата световна награда за иновации на продукти и услуги, на база гласуване на потребителите. Тя се присъжда на успешни нови продукти в категория, които са достатъчно креативни, иновативни и привличат вниманието на публиката. В категория „Безалкохолни напитки“ за втора поредна година първото място бе отредено на Green Cola. Миналата година бе за продукта Green Cola, а сега - за газираните му плодови разновидности: Green Orange, Green Lemon & Green Cherry.
И трите напитки са с естествен вкус, съдържат естествени съставки и аромати и са подсладени със стевия. Наред с отличния си вкус, имат едно от най-високите съдържания на естествен сок сред всички газирани сокове на пазара, като освен това носят в себе си изключително малко калории и са без добавена захар!
Наградата бе връчена на победителите в различни категории по време на онлайн церемония, която се проведе на 28/06/2021 г. и беше водена от певеца Орлин Павлов. Всеки от победителите бе обявен от някой от най-обичаните родни инфлуенсъри, които предоставиха на зрителите възможността да надникнат в домовете им. Green Cola бе наградена от известния модел Виктория Капитонова. В своето презентационно видео тя каза, че Green Flavors са предпочитаните й безалкохолни напитки за освежаване в горещините. Виктория е известна и с безупречната си фигура и не пропусна да подчертае, че именно тук калориите са малко, захарта е заменена от стевия, а истинският сок е в големи количества.
Green Cola и нейните разновидности се продават в над 30 страни по света, печелейки сърцата на публиката. Причината за това до голяма степен е, че именно тук е намерен баланс в комбинацията от здравословни рецепти и естествени съставки, без компромис с вкуса, насладата и интензивните чувства, които безалкохолните напитки предлагат. Обещанието на марката е непрекъснато да се стреми да предлага по-здравословни и по-естествени алтернативи, в отговор на нарастващите нужди от иновации, балансирана диета и здравословен начин на живот.
Green Flavors стават все по-разпространени в местната търговска мрежа и понастоящем могат да бъдат намерени в Billa, Kaufland, T-Market, Metro, бензиностанции EKO и в много независими традиционни магазини.