Лидерът в световната логистична индустрия DHL Express откри своя нов логистичен център, разположен в непосредствена близост до Терминал 2 на Летище София. В новото съоръжение се помещава високотехнологична автоматична система, която има капацитет на сортиране от 3000 пратки на час. Toва ще увеличи значително скоростта за обработка на същите по внос и износ. Освен това, новият център е оборудван с последно поколение поточни линии, технологии за разчитане на баркодове, система за автоматична проверка на тегло и размери и рентгенови апарати, осигуряващи най-високо ниво на сигурност.
На официалната церемония гостуваха над 200 партньори и клиенти на компанията, а също и представители на властта. Водещ на събитието беше актьорът Юлиан Вергов, а за доброто настоение на гостите се погрижиха Хилда Казасян и нейният бенд.
„Инвестираме в голям проект, който значително ще подобри логистичната индустрия в България. Към днешна дата автоматизирани системи за обработка на пратки, има в над 100 държави по света. Подобни системи се използват от повече от 10 години, а в момента в глобален мащаб, компанията инвестира в над 40 проекта в различни държави. Горди сме, че вече и у нас имаме първата автоматизирана система, която има потенциал да се превърне в един от най-големите разпределителни хъбове за куриерски доставки и карго в региона”, каза управителят на DHL Експрес България Румен Иванов.
Новата сграда се разпростира на площ от над 10 000 кв. м и в нея работят над 300 служители. Проектът е реализиран в отговор на нарастващите обеми, които обработва компанията и към момента няма аналог в страната.
Най-големите подобни автоматизирани системи се намират в основните разпределителни хъбове на DHL в Лайпциг (Германия), Брюксел (Белгия), Ийст Мидландс (Англия), Бергамо (Италия), Синсинати (САЩ), Хонг Конг (Китай).
DHL Eкспрес България реализира сериозни инвестиции и в своята регионална мрежа, като за период от три години, офисите в Пловдив, Бургас, Монтана и Велико Търново са изцяло обновени.
DHL диктува тенденциите не само в логистичния бизнес, а и в света на модата. Следвайки традицията ежегодно да си партнира със Седмицата на модата из целия свят, по време на откриващата церемония бяха представени официални рокли в корпоративните цветове на компанията - жълто и червено. Моделите са дело на българския моден дизайнер Антъни Лангунтин и бяха представени за първи път в есенно-зимното издание на Sofia Fashion Week. Впечатляващото ревю допълни перфектно събитието, като беше последвано от стилен коктейл и много приятни изненади за гостите.