Животът е една игра ! Всеки обича да печели награди ! Заложено ни е още от деца да търсим навсякъде забавни и интересни изненади, които да ни доставят моменти на щастие. Погледнато от тази гледна точка е доста лесно обяснимо защо и българските телекоми прибягват до тези тайни хитринки за привличане на внимание.
Не сте ли забелязали, че телевизионните реклами преливат от обещания, всякакви блазнещи сетивата предложения ? Виждате ли как напоследък всеки български телеком се опитва да дръпне с крачка напред като търси да предложи възможно най-желаните марки смартфони и най-леките тарифи, които да привлекат окото и на най-злобния хейтър?
Отговорът е прост и той се крие в нашето желание да притежаваме всичко, което ни намига приятно от екрана. Този месец Мтел залагат на играта на Прима ! Добре знаем, че доста млади хора имат Прима, защото е по-лесна и бърза от стандартните договори и не се налага да се обвързваш с нея до гроб. Купуваш – презареждаш, а сега може би и ще спечелиш ! Условието за участие в играта е потребителите да презаредят поне веднъж своята Prima карта с 10 или повече лева. Така те получават шанса да се включат в томбола за спечелването на 25 HD ready телевизора LG с 32-инчов плосък екран и 25 лаптопа Acer E531 с екран от 15,6 инча. На други 1000 късметлии Мтел ще удвои заредената от тях сума. Клиентите, които презаредят повече от един път картите си, увеличават своя шанс да спечелят.Звучи страхотно, но нека видим и какво предлагат другите телекоми, защото със сигурност знам, че и те са измислили някаква примамлива стратегия за набиране на повече фенове. Всички знаем простото правило – доволният клиент е най-важен !Звучи невероятно, но явно Vivacom не са се сетили да впишат игра в графика си за май месец, нито пък и за април. За сметка на игрите, обаче, предлагат смартфони безспирно, но всички знаем, че една интересна игра е много по-любопитна и добра реклама от постоянното промотиране на устройства, които водят до дебела сметка и празен джоб.
Игрите на Globul също са стари (подаряване на билети за Depeche Mode, което силно може да се нарече игра) ! Не искам да си го помислям, но може би скорошната продажба на фирмата е довела до истински покой и задргробно мълчание относно нови оферти, че дори и смартфони на промоция!
Стигнах логично до разсъждението, че моят оператор е най-симпатичен и се грижи да запази детското във всеки от своите клиенти като демонстрира поведение, което оправдава мотото на фирмата. А, именно – „Повече За теб!”
Играйте, докато е време...някой хора никога не се наиграват, а Прима предоставя възможност за всеки !